Monday, February 4, 2013

TIANG BERNYAWA IS MY DREAMER

Assalamualaikum???
Hye???

lama kan kita menghilangkan diri kita. auwwww ! menyampah tau kita rasa, nak guna kita2 lak. kalau kawan kita tengok ni, mesti dia gelak2 kan kita ni. ok, berubah menjadi diri sendiri lah shila ! sangat tak sesuai untuk aku guna kita2 ni. kalau orang lain, maybe lah sesuai kan. tapi kalau aku guna, masyaallah, gediknya bunyi budak ni bercakap kan..

pape pon, bagi those yang pernah tengok blog aku dulu, jangan risau, anda tak tersalah blog mahupun blogger. header still yang sama lagi kan, iaitu gambar aku yang besar gedabak penuh satu skrin, macam aku sorang je yang ada blog kan. *kutuk diri sendiri* even kat layout sebelah ni macam di edit2 sikit ke kan, tapi anda still lagi berada di zon tiang bernyawa ye. cuma tula, blog2 terdahulu aku terpaksa delete. nak wat blog baru sayang, so delete jela yang dah ade..



kenapa delete? entah ler, mood aku rasa nak delete, so aku delete. 
sebab aku rasa nak up kan lagi penulisan aku, so aku delete penulisan yang sedia ada. *ok, agak skema ye bunyi penulisan tu, so sila abaikan* maybe de kaitan dengan pembaharuan jugak lah kut kan. laptop still lagi yang lama, tak rosak2, ok, sila jangan rosak ye my toshiba, then broadband dah baru, pakai maxis pulak sekarang ni, dan bersempena dengan tahun baru iaitu tahun 2013.. yeahhhh, dummm ! dummm ! bunyi bunga api. ohw, okey.. aku sorang je yang duk dummm ! dummm ! kan. it's okeyyyy.. bulan 2 baru nak sambut tahun baru, entah terputus wayar mana kat otak aku ni pun aku tak bape nak sure..

so, for the conclusionnya, haaa, conclusion macam nak kena wat essay lah pulak kan. conclusionnya aku tak dapat nak summarykan, sebab aku sendiri tak tahu apa yang sedang aku melalutkan. yang pasti enjoy in my dreamer tiang bernyawa.. 

No comments:

Post a Comment