Wednesday, October 21, 2015

Curang



Assalamualaikum. Topik hari ini adalah curang. Curang memerlukan kerja keras. Kena padam semua mesej, sentiasa lock phone, kena fikir ayat untuk tipu, bagi aku terlalu susah, jadi aku memilih untuk setia. Ececeyyy cliche sangat. hahaha Kenapa nak sangat curang. Tak paham betul aku dengan manusia yang suka curang ni. Senang nya, aku tak payah couple tak yah pikir nak curang dan tak payah pikir bosan nya nak setia. Bila single ni nak berkawan dengan sape pun orang tak boleh nak kesah. Because i'm not your. hahaha

Tapi macam mana kalau suami aku nanti curang?? Aku tak dapat nak gambarkan. Terkelu dan berfikir. Why this happen to me?? Why why?? Tell me why why why?? Dan sekarang aku tak dapat jawapan dari why why why yang banyak tu. So apa kata aku sambung kerja. Ada idea aku taip balik. hahahha Kwangjakkk sangat rasa diri ini. Okbye.

No comments:

Post a Comment