Monday, August 26, 2013

Jae Suk Terlopong !

Assalamualaikum..

Setelah sekian lama tak mengarang karangan, akhirnya ! Ade jugak masa aku menaip serba sedikit. Oklah daripada takde kan. Kesian dairi aku ni, tak berupdate. Nanti dua puloh tahun akan datang, boleh gak tunjuk kat cucu cicit aku yang aku ni peminat Running Man yang tegar. Rasanya ramai je yang setegar aku.. hahaha

Photo: Jae Suk pon ekot terlopong menunggu turn appointment dengan doktor. Aku apatah lagi, treatment punya pasal. :'(

Tengok? Terlopong si Jae Suk. Dan2 je aku stop part ni kan. Bukan apa, nak menunjukkan bahawasanya, tadi pagi aku pegi hospital untuk treatment aku. Temujanji pukul 9, tapi pukul 8 lebih aku dah sampai, last2 jumpa doktor 10 lebih jugak. Sambil2 tu layan la Running Man yang tak menyempat nak tengok..

Nasib baik lah doktor tu bukan boyfriend aku, kalau tak, memang aku berdiam diri, kutuk dalam hati gak la. Mana taknya, janji pukul 9, last2 10 lebih baru nak bertentang matanya. Bertentang mata sebab doktor tu ade pakai satu bendalah ni tok cek dalam mata aku, sila jangan pikir bukan2 ok..

Cerita sekarang, bukan aku nak cerita pasal running man ke? Tok tontonan cucu cicit aku di tahun hadapan? Tetiba lak macam takde idea nak bercerita pasal running man kan. hahaha Pape pon, pesanan untuk cucu cicit opah ke, tok ke, nenek ke, ikut suka hati korang nak panggil ape, kalau stress2, layan je running man. Confirm korang tak kering gusi, tak hengat da mana pegi stress korang tu. Tapi hilang kejab ajelah, takdelah hilang untuk selama2nya. Manusia, mana boleh lari dari stress, bukan???

     



RUNNING MAN, sarang hae yo <3


Pape pon, abang Yong Hwa tetap di hati. Abang ok? ABANG !! otokey, *ketuk kepala* OKBYE, ADIOS !

note : nampak benau nya, takde keje aku ni. ;)

No comments:

Post a Comment